torsdag den 28. oktober 2010

Frem og tilbage.....

Når man nu har en ganske vidunderlig søn på 9 år
der eeeeeellllllsker at kravle i træer
så er det tit vi får bukserne hjem sådan her.

Men så er det jo godt at have en symaskine der kan lidt ud over det sædvanlige :-))
Først trækkes buksebenet ud over den ekstra lange friarm
og der startes som man plejer, fremad......

Se nu kommer det smarte, jeg vil nu sy til venstre,
kompas syning er navnet, jeg indstiller på 270 grader
og .....................................

Så nu syr jeg til venstre, det er en vaffel sømmen der er godt igang.


Så nu har jeg syet hele flængen, læg mærke til at der er masser af plads til buksebenet.

Så nu går turen hele vejen tilbage, nu mod højre.




Så nu er de klar til at kravle i træer igen.
Behøver jeg at fortælle hvilken maskine jeg har syet på.......



Se meget mere her:
Der kan du også downloade og prøve simulatoren, ganske gratis :-))
Du kan klikke rundt i de forskellige menu'er og
danne dig et indtryk af hvad denne maskine kan
God fornøjelse :-))

Ingen kommentarer: