mandag den 10. januar 2011

Så starter en ny uge......

Tiden flyver jo bare afsted
også når man er i godt selskab som man siger.
I onsdags havde vi en rigtig hyggelig sycafe, det var dejligt også at se et nyt ansigt, og jeg er rigtig spændt på at se lidt mere til den "amerikanske" måde at sy patchwork på, uden pap og i runde former............
Jeg har fået lov til at ligge billeder ind af den taske som Susanne har syet på sin overlocker, der kommer her.
Start med strimler....

Flet, flet og flet.

Og til sidst, tadaaaaa

Mon ikke Susanne har den med på onsdag, så kan du se den live.
Der er som sædvanlig sycafe' fra kl. 14- 17.30 og på onsdag skal jeg nok tage billeder, det lover jeg, på ære og.............
(vil en eller anden ikke godt huske mig på det, please,.......)

Ingen kommentarer: