tirsdag den 7. december 2010

Intet nyt er godt nyt......

Som man siger :-))
Vi har haft travlt med at julepynte og gøre klar til vores første jul, her i butkken.

Måske du har set vores annonce i Sjællandske, hvis ikke kan vi da lige fortælle om vores gode juletilbud her:
Hvis du lige står og mangler en god saks, sytråd, spoler, nåle, eller ........
så er der ingen grund til at vente, vi har 24% rabat på alt vores tilbehør frem til jul.

Smarter by Pfaff 1100 pro, som jeg før har vist her på siderne er et rigtig godt julegave emne, incl. stort quiltebord og flere ekstra trykfødder, til en rigtig god julepris.

Kom ned og prøv den, den står lige klar :-))

Så er der nyt i vores jule konkurencen.........ta ta
Billeder:

Her er det første billede af vores vindue.
Der er kommet 2 strømper mere men det var helt umuligt at fotografer dem ordenligt, pga af manglende lys.
Jeg prøver igen når jeg kommer imorgen, da der er mere dagslys og jeg har det rigtige kamara med.

Jeg laver et foto album hvor der vil være flere billeder af de forskelige julestrømper, så du kan se dem fra alle vinkler.

Du kan stadig nå at være med i vores julekonkurence, du skal bare aflevere din hjemmesyet julestrømpe senest tirsdag d. 14.12.10. kl. 18.00
Der kan stemmes på alle strømperen til tirsdag d. 21.12.10 kl. 24.00

Onsdag d. 22.12.10 fra kl. 14 holder vi juleafslutning, kl. 15 afslører vi vinderen af overlock'en.

Det må vist være nok info, for i dag.

Kan I have en god dag derude :-))



1 kommentar:

SyXperten sagde ...

Afstemningen er slut :-))