tirsdag den 14. december 2010

Kære allesammen

Det er eller har været svært at afgive sin stemme.
Det er vi rigtig kede af, vi var ikke opmærksomme på at man skulle være bruger for at få en kommentar box ved billederne :-((
Du kan afgive din stemme i kommentar feltet herunder.
Vælg evt. anonym bruger, skriv dit navn og nummer på sokken du stemmer på, i kommentar feltet.
Du kan også stemme i butikken, eller sende os en mail.
Vi beklager meget denne forvirring og lover at det bliver meget bedre til næste år :-))
Som tak for jeres utrættelige tilbagemeldinger om at det stadig ikke virkede vil der blive trukket et par side gevinster blandt dem der har stemt.
Håber at alt er ok nu.

271 kommentarer:

1 – 200 af 271   Nyere›   Nyeste»
Anonym sagde ...

hej jeg vil gerne stemme på sok nr. 8!!!
hilsen matilde.
email= matilde_svare@live.com

- ps. hun vinder.

Anonym sagde ...

JEG VIL GeRNE STEMME på sok nr. 8 fordi jeg elsker rensdyr hehehehehehe
hilsen tilde på 9 år

min email er tilde-piqen@live.dk

jeg håber hun vinder og så vil jeg spørge om hun vil lave en til mig, med et rensdyr på hihi

Anonym sagde ...

Jeg stemmer på nr 6. Den er sød og fortæller en historie

Susanne Denmark sagde ...

Stemmer på sok nr 6.

Anonym sagde ...

Stemmer på sok nr.8 for det første fordi det er en pige på10-12 år og det er superflot når pigen kun er så lille....... For det andet fordi den er superkreativ! Og det var det konkurrencen gik ud på. -Charlotte

Anonym sagde ...

Jeg vil meget gerne stemme på sok nr. 8, fordi den er rigtig fin.
Mange hilsner Sara

Anonym sagde ...

Jeg vil gerne stemme på julesok nr 8

Hilsen Bent

Anonym sagde ...

stemmer på julesok nr 8

Hilsen Maria

Anonym sagde ...

Da du er rigtig god på en symaskine vil jeg stemme på julesok nr. 8

Knus Lisbeth

Anonym sagde ...

hej syxperten, jeg vil gerne stemme på sok nr.8.

da den er superkreativ ..

email: oliver-petersen@hotmail.dk

jeg håber den vinder..

Anonym sagde ...

jeg stemmer på sok nr.8

Anonym sagde ...

Jeg stemmer på julesok nr.8

Anonym sagde ...

stem på sok nummer 8 for hun er en god kammarat..;D

Anonym sagde ...

stemm.. på sok nr. 8 personen er en vinder muhahaha...;D

sussi sagde ...

Jeg stemmer på sok nr. 8
Stjerne-designer :)

Sussi

Pernille Rubin sagde ...

Stemmer helt sikkert på nr. 8 - den er meget kreativ og fin :-)

Vh Pernille

Anonym sagde ...

jeg vil stemme på strømpe nr. 6, da den er personlig og spændende.
den er rigtig sød og meget opfindsom.

birte tilius
tilius-lynggaard@post.tele.dk

Anonym sagde ...

Vælger helt klart sok NR. 6 da den er veludført .

Anonym sagde ...

Jeg stemmer på strømpe nr. 6
Den er super flot og meget kreativ.
Den fortæller en hel livshistorie

Susan Krogsgaard
s.krogsgaard@turbopost.dk

Anonym sagde ...

Nr 6 er rigtig god og kreativ

Anonym sagde ...

Nr.6 for den er bedst.

Jeanette Ellebæk sagde ...

Jeg har valgt strømpe nr. 6, da der virkeligt er tænkt over opgaven.

Jeanette Ellebæk

Anonym sagde ...

Jeg stemmer Nr.6 for den er pænest.
r.pluszek@privat.dk

6.a plus lærer sagde ...

21 elever i 6.a har set på alle sokker i udstillingen. Vi må nok indrømme at sok nr. 8 er bedst - skarpt efterfulgt af sok nr. 6...

Anonym sagde ...

Helt sikkert nr. 6

Venlig hilsen

pedersen.danmark@mail.dk

Anonym sagde ...

Nummer 6 er klart en Vinder den udstråler personlighed og ikke masse produktion .

Sbangsmann@hotmail.com

Anders S. sagde ...

Julesok nr. 6 får min stemme. Godt arbejde!

andersstarup@hotmail.com

Anonym sagde ...

I vote for number 6 because I love the personal touch of the sock. The pictures tell the story and it's very fun and well done.

clara sagde ...

jeg vil gerne stemme på sok nummer 8. den er utrolig flot

Anonym sagde ...

jeg stemmer på sok nummer 8.

Anonym sagde ...

Jeg vil helt sikkert gerne stemme på nr 6 Og har fået vildt meget lyst til at prøve selv.
Hilsen Bodil Dalmose

Børge Jensen sagde ...

hej jeg hedder Børge og jeg vil gerne stemme på sok mr. 8 da jeg syntes den er grangiveligt flot af sådan en lille pige kan gøre sådan et fantastisk arbejde, jeg kan næsten ikke begribe det!

Mange hilsner fra Børge Jensen 64 år.

Maibritt sagde ...

Hej jeg hedder Maibritt og jeg vil gerne stemme på sok nr. 8 da jeg syntes den er meget morsom og børnevenlig! jeg har selv 2 børn (mads 6 år.) & (jannick 4 år.) og så mig selv ( Maibritt 39 år.) og vi vil alle gerne stemme på den!

- hilsner.

Inge sagde ...

Hej mit navn er Inge sørensen.
jeg syntes at alle disse sokker er helt fantastisk flotte! jeg må sige at mine favoritter var strømpe 6&8, men jeg er kommet frem til sok nr. 8 og så må vi håbe du vinder!

Anonym sagde ...

jeg stemmer på sok nr.8 for den er så sød

hilsen sarah på 9

Karsten sagde ...

Hej jeg vil gerne stemme på sok nr.8

Den er kreativ og børnevenlig:-D


-Karsten Jensen..

lars sagde ...

hej jeg hedder lars hold da op hvor var de fine men den bedste var altså sok nr. 8 helt klart

Anna-Sofia sagde ...

Hej jeg vil gerne stemme på sok nr.8

Hilsen Anna-Sofia...

Olivia sagde ...

Hej jeg vil gerne stemme på sok nr.8.

Kærlige skøøne hilsner Olivia-..

Janne sagde ...

hej jeg stemmer helt sikkert på sok nr. 8! da sok nr. 6 er lidt for de ''ældre'' og da jeg selv er ung og vild med liv fest og farver!

mange knus den ''UNGE!;-)'' Janne hansen.

Anonym sagde ...

Jeg stemmer på sok nr. 8 fordi den har et eller andet som ingen af de andre ikke har! og fordi den ser sød ud.


MVH Frederik^^

Ursula & ungerne sagde ...

Hej mit navn er Ursula Nielsen (66 år.) jeg syntes at nr 5 er rigtigt flot, men sok nr. 8 var mine små dejlige børnebørn helt vilde med! så jeg skal stemme fra tre skønne unger ''nikolaj'' ,''jonas'' og ''signe''

Mange knus hernede fra jylland!
ps. vi syntes også at jeres andre er rigtigt fine:-), men ikke så børnevenlige som nr. 8!

jonas sagde ...

hej jeg hedder Jonas Martin olsen og jeg syntes at alle skal stemme på sok Nr.8 fordi hun mangler en symaskine


E-mail olsen_1@live.dk


sok nr. skal vinde kom så sokkedame


info: jeg går i 6.a på antvorskovskol

Anonym sagde ...

Hej
Jeg stemmer på sok nr 6 fordi den bærer en sød fasmiliehistorie

Gunhild
gunhild@delaselva.com

sandra sagde ...

hej jeg vil gerne stemme på sok nr. 8

nicklas sagde ...

hej jeg vil gerne stemme på sok nr. 8

Anonym sagde ...

hej jeg vil gerne stemme på sok nr.8

Anonym sagde ...

Jeg stemmer på sok nr. 8 fordi den er mega flot

hilsen Jonas Erdem

E.mail yunuse@jubii.dk

klaus sagde ...

hej jeg vil gerne stemme på sok nr. 8

sascha sagde ...

hej jeg vil gerne stemme på sok nr. 8

Anonym sagde ...

Jeg stemmer på sok nr. 8 det er meget kreativ

hilsen Deniz Erdem

Anonym sagde ...

Jeg stemmer på sok nr. 8

det er flot

hilsen Erdal Erdem

Anonym sagde ...

Jeg stemmer på sok nr. 8

det er flot

hilsen Stine Erdem

Tove sagde ...

hej jeg hedder tove og jeg vil stemme på nr. 8 jeg er 72 elsker at syg og strikke

Anonym sagde ...

Jeg vil meget gerne stemme på sok nr. 8 da den er meget flot lavet :)

Mvh. Mie

Anonym sagde ...

Jeg vil rigtig gerne stemme på sok nr. 8

Mvh. Rosa

Anonym sagde ...

Hej jeg vil gerne stemme på nr.8, fordi jeg syntes den er rigtig pæn.

hilsen hatice (-:

Anonym sagde ...

Hej jeg vil gerne stemme på sok nr.8 fordi 8 ..<3<3 mange hilsner kira <3

Andreas Hansen sagde ...

Hej mit navn er Andreas, og jeg har kigget på alle sokkerne. Efter og ha' kigget nøje på allesammen kom jeg frem til at nr. 8 var den pæneste fordi den var original.

Mvh. Andreas Hansen.

Claus sagde ...

Hej

Jeg stemmer på sok nr. 8, den er super flot.

Mange hilsner
Claus

Anonym sagde ...

stem på sok nr 6

venlig hilsen
Thor

Anonym sagde ...

nr 6

hilsen
mads

Anonym sagde ...

stemmer på nr 6

Anonym sagde ...

det må være sok nr 6

Anonym sagde ...

nr 6 ser fin ud

hilsen mike

Anonym sagde ...

Stemmer på sok nr 6 Det er en spændende lille patchwork sok, som da vist ikke kan være mere julet. En sød historie over en hel generation.
Venlig hilsen Annemarie

Anonym sagde ...

sok nr 6 er helt klart min farorit

mvh michael

Anonym sagde ...

nr 6 er pæn

hilsen
Emmeli

Anonym sagde ...

Sok nr 6
Ideen er god og et sjovt tidsbilled. Hilsen Ulla Jensen

Anonym sagde ...

jeg ka ik stå for sok nr 6


og god jul fra svensson

Anonym sagde ...

jeg vil stemme på sok nr 6

Keep up the good work

fra per

Anonym sagde ...

Stemmer på sok 6. Den har en sjov julehistorie, som er sød at give videre.Hvordan får man de billeder ud på stof der er fra de gamle lysbilleders tid.
Julehilsen
Helle Bendsen

Anonym sagde ...

Sok nr 6 Stemmer jeg på Janni Hansen

Anonym sagde ...

Nummer 6 er den jeg er faldet for
Venlig hilsen Birte Johansen

Anonym sagde ...

Sok 6 er min favorit , siger en gammel dame, der kan huske de billeder..

Hilsen Elle Lund

Anonym sagde ...

Jeg stemmer på sok nr. 8.

Hilsen
Kim Olsen

Anonym sagde ...

Jeg stemmer på sok nr. 8
Stephanie Hansen

Anonym sagde ...

jeg stemmer på sok nr. 8
hilsen lisbeth

Anonym sagde ...

nr 8 er smukkest hilsen kenneth-r

Anonym sagde ...

Hej jeg stemmer på nummer 8 :-) MVH. Oliver

Anonym sagde ...

Cecilia, nr. 8 er flottest!
hilsen Julie

Anonym sagde ...

jeg stemmer på nummer 8 da jeg syntes det er den flotteste .
Hillsen Thomas lutz

Anonym sagde ...

hej jeg syntes nummer 8 er den flotteste julestrømpe i verden og den er rigtigt flot lavet den pige der har lavet den er rigtig dygtig

mvh Martin

Anonym sagde ...

Hej! Jeg stemer på nummer 8. Hilsen Erik

Anonym sagde ...

Hej!!! ;) Jeg stemmer på sokke nummer 8. Den er rigtig flot pyntet! :-)
MVH. Hunden Pjevs

Anonym sagde ...

Jeg stemmer på sokke nummer 8. :) den er rigtigt flot pyntet
mvh. Mads

Anonym sagde ...

Nummer 8. er den flotteste:) helt klart!STEM PÅ NUMMER 8 !
mvh malte

Anonym sagde ...

Nummer 8 stemmer jeg på :o)
Kærligst hilsen. Gitte Christensen

Anonym sagde ...

Hej det er Mille katten! Miav ;D jeg stemmer på nummer 8

Anonym sagde ...

Hej jeg stemmer nummer 8 :) Er 75 år elsker meget at syg. syger hver dag.
Med venlig hilsen. Ulla Nielsen

Nicole sagde ...

Jeg vil gerne stemme på sok nr.8

- Nicole.

sebastian sagde ...

Sok nr.8 er den flotteste.!
jeg stemmer på sok. nr.8

-Sebastian

lise sagde ...

hejsa, jeg vil gerne steme på sok 8
fordi den er sej.

-lise sørensen

rasmus sagde ...

stemmer på sok nr.8

hilsen rasmus

christoffer sagde ...

stemmer på sok nr.8

Hilsen christoffer.

heidi sagde ...

sok nr.8 er kreativ

jeg stemmer på sok nr.8

Hilsen Heidi sørensen

cecilie sagde ...

jeg hade svart ved at bestemme mig men sok nr.8 er heldt klart vinderen...

Anonym sagde ...

Jeg stemmer helt klart på sok NR. 8
-Alle dem der ikke kan se at DENNE SOK ER PÆNEST har et stort problem;-)

Knuzzer
Mathilde/Din Bomsai<3

Anonym sagde ...

Jeg stemmer på sok nr. 8/Cecilia:-D

Hilsen
Benjamin;)

Anonym sagde ...

Jeg stemmer på sok nr.8
-Da det er den flotteste sok jeg nogensinde har set:-)

KH.
Heidi/Mathilde´s mor

Anonym sagde ...

Jeg stemmer på den seje sok nr. 8, fordi den er lavet af en flink pige og dygtig pige.

Hilsen
Søren/Mathilde`s far.

Anonym sagde ...

Jeg stemmer på sok nr. 8

-Asterix Hæhæhæhæ

Anonym sagde ...

jeg vil gerne stemme på sok nr 6.
det er så flot med de fotografier, sjov ide til netop julen, hvor man tænker tilbage og gerne vil give minder videre til børnene.

jeg hedder janne hansen
(jannehansen@pc.dk)

Anonym sagde ...

Stemmer på nr 6.
Pænt og kreativt arbejde ,der kan give inspiration og lever op til at være sød og julet. Venlig hilsen
Moster Kristine

Anonym sagde ...

Jeg stemmer på sok nr. 6 da jeg selv er på billedet!

Hilsen Joan

Anonym sagde ...

Jeg stemmer på sok nr. 6
da den er finest,

Hilsen Karen

Anonym sagde ...

Stemmer på sok nr. 6 da den fortjener at vinde.

hilsen sandra

Anonym sagde ...

Stemmer på nr 6 den er sød og sjovt syet, med mange små finesser.
venlig julehilsen Sussie

Anonym sagde ...

Nr 6 skal vinde.

Stine

Anonym sagde ...

Stemmer på sok 6! se mega sej ;-)

Venlig hilsen Mia Hansen

Anonym sagde ...

sok nr. 6

Søren

Anonym sagde ...

Hej!

Jeg stemmer på sok nr.6 fordi den er meget kreativ!

Hilsen Inge Foegaard

Anonym sagde ...

Klart sok nr. 6.

KH Hanne Silhan

Anonym sagde ...

nr 6 er uden tvivl en strømpe der kan kan give inspiration for både voksne og børn. Stemmer på nr 6 fordi den også er kreativ og veludført.
Venlig hilsen Lisa
Bevar julestemmerne i den gode julestemnings syperspektiv.

Anonym sagde ...

Jeg vil gerne stemme på sok Nr. & da susanne er sød!

Julehjerte hilsen Karla ;-)

Anonym sagde ...

Nr 6 Får min stemme, kan godt lide der er billeder på, sjovt at se på en julestrømpe.
Julehilsen fra
Mia

Anonym sagde ...

jeg stemmer på sok nr 6 den er vidunderlig og så sød.
Hilsen Bente Justesen

Anonym sagde ...

Jeg stemmer på sok nr 8. Hilsen Rikke

torben sagde ...

jeg stemmer på sok nr 8

Så kommer jeg og får lappet mine bukser.

hilsen torben

Anonym sagde ...

Jeg stemmer på sok nr. 8 - den er super fin og nuttet.

Hilsen
Mette
Kalundborg

Anonym sagde ...

Sok nr. 8 er en vindersok...

Hilsen
Tanja

Anonym sagde ...

Jeg stemmer på sok nr. 8 :)

Hilsen
Camilla

marianne sagde ...

hej jeg stemmer på sok nr. 8!
da jeg syntes at det er et rigtigt godt budskab til børn som i ved '' julemandens slæde'' - dvs. rensdyr!- så de tror lidt bedre på det;-)

hilsner fra Marianne 56 år fra ringsted.

linette sagde ...

jeg stemmer på sok nummer 8.

carsten sagde ...

jeg vil gerne stemme på sok nummer 8

johan sagde ...

stemmer på sok nummer 8

emil sagde ...

nummer 8 er den bedste

konrad sagde ...

sok nummer 8 er den bedste

charlotte sagde ...

sok nummer 8 er smuk

Anonym sagde ...

Jeg stemmer på sok nr 6

Katja

Anonym sagde ...

Jeg stemmer på sok nr 6 den er der lagt mest arbejde i.

Hilsen Karina

Anonym sagde ...

Hej

Jes vil gerne give min stemme til sok nr 6.

Glædelig jul fra sandra Hansen

Anonym sagde ...

Sok nr 6

Hilsen Katrine Klausen

Anonym sagde ...

Jeg stemmer på sok nr 6 på grun af farven ;-)

Kh Jane 27.

Anonym sagde ...

Jeg stemmer på nr 6.

Hilsen jule symusen Mette

Anonym sagde ...

Glædelig jul sikke en hyggelig konkurence.

Jeg stemmer på sok nr 6 da der er lagt mange tanker og arbejde i den.

Venlig hilsen fie

Anonym sagde ...

Sok nr 6.

Kim

Anonym sagde ...

Jeg kan bedst li nr 6 håber den vinder.

Vh Lina

Anonym sagde ...

Glædelig jul jeg vil gerne stemme på sok nr 6.

Hilsen Linda ladefoed

Anonym sagde ...

Jeg stemmer på nr 6.

Hilsen Sofia

Anonym sagde ...

Hej

Jeg vil gerne stemme på sok nr 6 da den er kreativ.

Hilsen Hanna

Anonym sagde ...

Klart nr 6 fantastisk arbejde.

Kh sally

Anonym sagde ...

Jeg stemmer på nr. 6

Hilsen jeanette

simone sagde ...

hej jeg hedder simone jeg stemmer på sok nr. 8 fordi den er mere moderne..jeg håber nr. 8 vinder

susan sagde ...

jeg hedder susan og er 10 år jeg stemmer på sok nr. 8 fordi den er kreativ og ny

emma sagde ...

JEG STEMMER PÅ SOK NR. 8 FORDI PERSONEN FORTJENER DET

HILSEN EMMA

hanne sagde ...

**** den er cool man jeg stemmer på sok nr. 8 og den person skal bare vinde.

m.v.h hanne

susanne sagde ...

jeg stemmer på sok nr. 8 fordi den er sjov hihi, hilsen susanne :D

simon sagde ...

hihi jeg hedder simon den er sjov den nr. 8 så den stemmer jeg på sok nr. 8 husk det.

v.h simon

selina sagde ...

Hej
Jeg stemmer på sok nr. 8.
vh. Selina

Clara sagde ...

Jeg stemmer på sok nr. 8 for den er smuk

morten sagde ...

Jeg stemmer på sok nr. 8.
Mvh. Morten

Anonym sagde ...

Super flotte sokker! No. 6 er min favorit med billeder og historie!
Venlig hilsen Lene

Anonym sagde ...

De er meget flotte allesammen, men strømpe nr. 6 er helt unik, derfor for den min stemme.

Mvh. Inka Døring

Anonym sagde ...

Hej jeg vil Gere stemme på nr 6.

Vh Anni Hansen 56 år

Anonym sagde ...

Sikke en masse flot arbejde! Jeg stemmer på sok nr 6.

Glædelig jul til alle hilsen Anne- Mette

Anonym sagde ...

Jeg vil gerne stemme på sok nr 6 syntes det er et flotstykke arbejde. Symaskinen er brugt kreativt!

Kan godt være lidt nervøs for at en lille pige på 10 år skal lege med en overlocker... Der er jo kniv på og det er jo ikke legetøj!

Hilsen Dorthe.

Anonym sagde ...

Jeg vil gerne stemme på strømpe nr 6.

Kh Ulla

Anonym sagde ...

Ja glædelig Jul!

En stemme her fra Krea-julefrokosten! alle 27 er enige om at sok nr 6 skal vinde ;-)

Skål!

Hilsen Diana Tinden og resten af nisserne

Anonym sagde ...

Hej!

Jeg vil gerne stemme på nr 6 kan godt lid dens billeder.

Hilsen Frida

Anonym sagde ...

Hej jeg hedder Pernille og bor i Ballerup har atse fine sokker og vil gerne stemme på nr 6.

Go Jul!

Anonym sagde ...

Jeg stemmer på nr 6 da jeg syntes den er bedst.

Hilsen Gerda 67 år

Anonym sagde ...

Jeg vil gerne stemme på strømpe nr 6 hvor der er mange fine detaljer.

Hilsen Fatima

Anonym sagde ...

Min stemme går til nr 6 har været inde og se på dem og syntes den er en klar vinder.

Go jul til alle :-)

Hilsen Karen-Marie Olsen Søborg

Anonym sagde ...

Jeg vil gerne stemme på strømpe nr 6 kan man vinde strømpen?

Hilsen Birgitte

Anonym sagde ...

Hej.

Hvornår slutter afstemningen?
Hvis jeg stadig kan nå det vil jeg gerne stemme på nr 6.

Hilsen Berit 56 år Falster

Anonym sagde ...

Hej jeg hedder Christina og jeg vil gerne stemme på sok nr 6.

Venlig hilsen Christina

Anonym sagde ...

Jeg stemmer på sok nr 6 og jeg hedder Nikoline

Anonym sagde ...

Jeg stemmer på nr 6 og jeg hedder Linea.

Anonym sagde ...

Jeg vil gerne stemme på nr 6.

Vh Kristen Nielsen Hvidovre

Anonym sagde ...

Hej.

Jeg vil gerne stemme på nr 6 og ønske alle go jul.

Hilsen olivia

Anonym sagde ...

Jeg kan Best li nr 6 og vil derfor Gi den min stemme.

Venlig hilsen Katrin Uslia

Anonym sagde ...

Jeg stemmer på nr 6 jeg hedder Linea og er 12 år.

Anonym sagde ...

Jeg stemmer på nr 6.

Hilsen Ole

Anonym sagde ...

nr 6 er den jeg stemmer på .
Sjov og opfindsom og kreativ
VH Ulla Jensen

Anonym sagde ...

nr 6 er da fin og julet den får min stemme.
VH Katja

Anonym sagde ...

Vi sidder her og hygger os og stemmer på ja nr 6 hilsen Anne m.flere

Anonym sagde ...

nr.6 er ubetinget den bedste.Mette Nielsen.87 år

Anonym sagde ...

Jeg synes at nr.6 er bedst.Hanne nielsen.

Anonym sagde ...

Nr.6 er langt den flotteste,N,petersen.Vordingborg

Anonym sagde ...

Jeg stemmer på nr.6.K.juhl.Næstved

Anonym sagde ...

Helt sikkert nr.6 ermest kreativ.Berit Møller.Vordingborg

Anonym sagde ...

Jeg stemmer på nr.6 K.G Nielsen

Anonym sagde ...

Nr.6 er bedst.

Anonym sagde ...

Mia Nielsen mener nr.6 er pænest

nanna sagde ...

Jeg vil gerne stemme på nr.8

mvh. Nanna

marie-louise sagde ...

stemmer på sok nr.8
den er sej

- hilsen marie-louise

inge sagde ...

stemmer på sok nr.8 da personen er stjerne sej

-inge

mads sagde ...

stemmer på sok nr.8

- mads

louise sagde ...

nr.8 er den flotteste heeeelt klart

- louise

andy sagde ...

sok nr.8 er den bedste


- kærlig hilsen andy

Anonym sagde ...

Hej jeg stemmer på sok nr. 8 da den er veludført :)


kh. Mie

Anonym sagde ...

jeg stemmer på sok nr. 8

Anonym sagde ...

Stemme går til nr 6 fra mig.
Ingrid Sorø

cecilie sagde ...

jeg stimmer helt klart på nr. 8

pernille sagde ...

nr. 8

Anonym sagde ...

Sok nummer 6 er sød og syet på en sjov måde med flere teknikker i.
Venlig julehilsen

Cecilie Hansen fra Skælskør

Anonym sagde ...

nr 6 får vores stemme.
Julehilsen fra sygruppen i Hvidovre . Indsent af Johnna Eriksen
Sød og personlig og julet.

Anonym sagde ...

Min stemme går til strømpe nr. 6, selvom det er svært at vælge. Det er også lidt uretfærdigt med både voksne og børn i samme konkurrence. Men et godt initiativ fra Bernina.
Så en stemme til nr. 6

fra Jens Mogensen, Korsør

Anonym sagde ...

Jeg har valgt at give min stemme på sok nr. 6, den er meget kreativ. Der er brugt mange teknikker.

Venlig hilsen
Birte Justesen, Skælskør

«Ældste ‹Ældre   1 – 200 af 271   Nyere› Nyeste»