fredag den 10. december 2010

Sådan stemmer du.

Vi har nu modtaget 7 julestrømper og du kan stadig nå at aflevere din :-))
Du kan komme ind i butikken og kigge på strømperne og få en stemmeseddel og stemme med det samme.
(og måske lade dig friste af vores juletilbud, 24 % rabat på alt tilbehør).
Hvis du vil stemme her på nettet gør du følgende:
Du klikker på fotoalbummet med julestrømperne, under hvert billede er det muligt at ligge en komentar.
Under den strømpe du vil stemme på, skiver du dit navn og at du stemmer på denne strømpe.
Og så er der bare tilbage at vente.........

236 kommentarer:

1 – 200 af 236   Nyere›   Nyeste»
Sheila sagde ...

I would like to vote for stocking number 6 but I can not understand how to do this , I opened the web album but when I click on the stocking it doesn't open to vote . Thanks Sheila in Nova Scotia Canada

Anonym sagde ...

1.2.3. dette er en prøve

SyXperten sagde ...

Jeg har svaret Sheila på hendes blog :-))

Jeanette Brink sagde ...

Jeg stemmer på strømpe nr. 6, da den er både velgennemtænkt og veludført.

De bedste julehilsner
Jeanette Brink

Anonym sagde ...

nr 6 er den jeg har valgt at stemme på Julehilsen
Florence

Anonym sagde ...

Stemmer på sok nr 6

Hilsen Mette Nielsen som er 86 år

Anonym sagde ...

Stemmer på nr 6, Det er lidt svært med nogle af billederne,men kan ikke nå ind til jer.
Venlig julehilsen
Karin Skov Næstved

Anonym sagde ...

Nr.6 er spændende så den stemmer jeg på.Bettina Andreassen.40år.Næstved

Anonym sagde ...

Nr6. Er flot.K.O christensen.42år Slagelse.

Anonym sagde ...

nr.6 skal vinde, den er bare bedst,Ellen Bentsen. Næstved

Anonym sagde ...

Nr6.er bedst.B.Jensen.Fuglebjerg.

Anonym sagde ...

Nr.6.Flot arbejde.Anne Marie Jørgensen.Skælskør

Anonym sagde ...

Nr6.Kreativ.B.Nielsen Ringsted

Anonym sagde ...

Nr6,Helt klart det bedste arbejde.A.M.Olsen.Gimlinge

Anonym sagde ...

Jeg stemmer på nr.6,O.Olsen Næstved 40År

Anonym sagde ...

nr6.Er den pæneste.l.petersen.Sandved

Anonym sagde ...

Jeg synes atnr. 6 er mest fantasifuld

Anonym sagde ...

Der er ingen tvivl nr.6 vinder.b.Sørensen.Tornemark

Anonym sagde ...

Nr6.er bedst.C. sørensen.Dalmose

Anonym sagde ...

nr.6 skal vinde.H.Hansen.Sorø

Anonym sagde ...

Nr 6 JA Venlig hilsen Agnes

Anonym sagde ...

Nr.6 denmå simpelthen vinde.C.L.Bang.Næstved

Anonym sagde ...

Nr6.Skal vinde.L.petersen Sandved

Anonym sagde ...

Nr.6 er bedst.Helle Clausen.Slagelse

Anonym sagde ...

nr 6 er sød mere er der ikke at sige. Jeg vil lave en med mine børn og børnebørn på Vil butikken hjælpe med det. VH
Bettina Dalmose Kommer ind en dag

Anonym sagde ...

Nr.6må vinde.S.Pedersen;Menstrup

Anonym sagde ...

Må den bedste vinde ,og det er nr.6.J.pedersen. kvislemark

Anonym sagde ...

Den bedste er Nr.6.T.Meisner.Skælskør

Anonym sagde ...

Jeg stemmer på nr.6.A.pedersen.Tornemark

Anonym sagde ...

Nr.6.Eva Zuckner.

Anonym sagde ...

Nr.6 skal vinde.T.Jensen.Næstved

Anonym sagde ...

nr 6 er sød
Anne-marie København

Anonym sagde ...

Nr.6 er langt den flotteste.P.Egå

Anonym sagde ...

Jegsynes nr.6 er bedst.S.Øgendahl.Tornemark

Anonym sagde ...

Den pæneste ernr.6.K.G Nielsen.Ishøj

Anonym sagde ...

Nr.6 er bedst lavet.Fie Eidemark.

Anonym sagde ...

nr.6 er bedst.F.Nielsen.Vallensbæk

Anonym sagde ...

Bedste strømpe er nr.6.H.Karberg.Næstved

Anonym sagde ...

Nr,6 Skal vinde.H.Hansen.Hyllested

Anonym sagde ...

Bedste arbejde er nr.6. Lis Lorensen. Sorø

Anonym sagde ...

Nr. 6 er den mest farverige og fantasifulde. Flot, flot. Den stemmer jeg på

Anonym sagde ...

Hov, jeg glemte navn: Mikkel fra Valby. Jeg syntes nr. 6 er vinderstrømpen.

Anonym sagde ...

Nr.6 erbedst og skal vinde.P.Sørensen. Hyllinge

Anonym sagde ...

Nr6. er langt mere veludført,L.Hansen.Hyllested,

Anonym sagde ...

Det er tydeligt er pænest.C. sørensen.Dalmose

Anonym sagde ...

Klart nr.6.J.Nielsen.Næstved

Anonym sagde ...

jeg mener der er gjort mest ud af nr,6.L.Nielsen.Næstved.

Anonym sagde ...

Nr.6 er bedst.R,Larsen.Sandved

Anonym sagde ...

Uden tvivl nr.6 er pænest.H.bank,Helsingør

Anonym sagde ...

Nr.6 skal vinde.H.Hansen.Slagelse

Anonym sagde ...

Jeg stemmer på nr.6.T.Andersen.Karabæksminde

Anonym sagde ...

Tydeligt nr,6 erbedst,I.Pedersen.Sandved

Anonym sagde ...

Nr.6 er flot.L.Jensen.Hyllested

Anonym sagde ...

Nr.6 Må da vinde.B.Jensen.Tornemark

Anonym sagde ...

Nr.6.Er ikke i tvivl den er bedst.S.Møller.Fuglebjerg

Anonym sagde ...

Jeg synes nr.6 er pænest.P.Nielsen.Vemmelev

Anonym sagde ...

Nr.6.Skal vinde.B.Nielsen Vemmelev

Anonym sagde ...

Jeg er ikke i tvivl nr.6 er pænest.D.Hansen.Flemstofte

Anonym sagde ...

P.Pdersen mener nr.6 er bedst.Sandved

Anonym sagde ...

P.Pdersen mener nr.6 er bedst.Sandved

Anonym sagde ...

L.Hansen.Næstved mener nr.6 erbedst

Anonym sagde ...

Nr.6 er bedst B.Olsen.Reinstrup

Anonym sagde ...

Nr.6 er langt den bedste.Mette Olsen.Reinstrup

Anonym sagde ...

nr.6 skal vinde.Iben Hansen:Næstved

Anonym sagde ...

Klart nr.6,C.Pedersen.Slagelse

Anonym sagde ...

Jeg mener nr6 er bedst.K.Nielsen.Skælskør

Anonym sagde ...

nr.6 er bedst.J.kristiansen.Venslev

Anonym sagde ...

nr6.må vinde.F.pedersen.Viby

Anonym sagde ...

Nr.6 er bedst.Vibeke Pedersen.Viby

Anonym sagde ...

Nr6 er pænest.Rosa Pedersen 89år.Viby

Anonym sagde ...

Gitte Hansen fra Korsør mener nr.6 er bedst

Anonym sagde ...

nr.8 vinder jeg stemmer på nr.8


-inge.

Anonym sagde ...

S.andersen stemmer på nr.6.Hanstholm

Anonym sagde ...

Jeg stemmer på nr.6.P.Andersen.Hanstholm

Anonym sagde ...

nr.6 må vinde.H.Larsen.Nørrebro

Anonym sagde ...

nr.6 er bedst.C.Pedersen. Frederikssund

Anonym sagde ...

nr6,stemmer jeg på.D. Andersen Østerbro

Anonym sagde ...

nr6.er mest kreativ.S.sørensen.Næstved

Anonym sagde ...

nr6.er klart bedst.E.Nielsen.Ishøj

Anonym sagde ...

nr6 må vinde.Jesse.Nielsen.Skælskør

Anonym sagde ...

nr.6 er bedst.N.E.Nielsen.Korsør

Anonym sagde ...

nr6 er absolut bedst.B.Andersen.Fuglebjerg

Anonym sagde ...

nr6 erpænest.Eva andersen.Albertslund

Anonym sagde ...

Jeg mener nr6 skal vinde.P.H:Hansen.Dalmose

Anonym sagde ...

G.Andersen:Greve stemmer på nr.6

Anonym sagde ...

nr6 skal vinde.Hella Andersen.Vallensbæk.

Anonym sagde ...

Helt sikkert nr.6 er bedst.K.Nielsen. Næstved

Anonym sagde ...

nr.6 skal vinde,J.Mortensen.Næstved

Anonym sagde ...

Jeg stemmer på nr.6.J.Å.Jensen.Næstved

Anonym sagde ...

nr.6 er bedat.M.Henckell.Fuglebjerg

Anonym sagde ...

nr.6 skal vinde.R.V.L.Jensen.Fuglebjerg

Anonym sagde ...

nr.6 er bedst.L.E.Jensen

Anonym sagde ...

pia stemmer på nr6

Anonym sagde ...

inga stemmer på nr.6

Anonym sagde ...

lene stemmer på nr6

Anonym sagde ...

tove stemmer på nr6

Anonym sagde ...

anette stemmer på nr6

Anonym sagde ...

tea stemmer på nr.6

Anonym sagde ...

jørgen stemmer på nr.6

Anonym sagde ...

mette stemmer på nr.6

Anonym sagde ...

hans stemmer på nr.6

Anonym sagde ...

torben stemmer på nr.6

Anonym sagde ...

pine stemmer på nr.6

Anonym sagde ...

allan stemmer på nr.6

Anonym sagde ...

merete stemmer på nr.6

Anonym sagde ...

vera stemmer på nr.6

Anonym sagde ...

hanne stemmer på nr.6

Anonym sagde ...

kurt stemmer på nr.6

Anonym sagde ...

tanja stemmer på nr.6

Anonym sagde ...

sally stemmer på nr.6

Anonym sagde ...

helle stemmer på nr.6

Anonym sagde ...

bodil stemmer på nr.6

Anonym sagde ...

egon stemmer på nr.6

Anonym sagde ...

peter stemmer på nr.6

Anonym sagde ...

katja stemmer på nr.6

Anonym sagde ...

susanne stemmer på nr.6

Anonym sagde ...

gert stemmer på nr.6

Anonym sagde ...

iben stemmer pånr.6

Anonym sagde ...

trine stemmer på nr.6

Anonym sagde ...

grethe stemmer på nr.6

Anonym sagde ...

preben stemmer på nr.6

Anonym sagde ...

henry stemmer på nr.6

Anonym sagde ...

ulla stemmer på nr.6

Anonym sagde ...

lene k. stemmer på nr.6

Anonym sagde ...

bente stemmer på nr.6

Anonym sagde ...

Nr 6 er en Patchworkstrømpe der er sjov og fantasifuld og symaskinen er brugt Det kan blive sjovt at se flere af den slags der fortæller en lille historie. Grethe Simonsen

Anonym sagde ...

nr 6 Sød og fin med en hilsen der kan huskes. Julehilsen Ewa

Anonym sagde ...

P.Rasmussen Slagelse stemmer på nr.63

Anonym sagde ...

Jeg stemmer på nr 6. Susanne

Anonym sagde ...

J.Mortensen stemmer på nr.6

Anonym sagde ...

Jeg stemmer på nr 6. Lone

Anonym sagde ...

Jeg stemmer på nr 6. Funt lille stykke arbejde.. Solvej

Anonym sagde ...

T.B. Nielsen Næstved stemmer på nr.6

Anonym sagde ...

berit.Møller. Vordingborg stemmer på nr. 6

Anonym sagde ...

Jeg stemmer på nr 6.
skal den vinde,, ja siger jeg.. Mathilde

Anonym sagde ...

P.B.Johansen stemmer på nr.6

Anonym sagde ...

P.B.Johansen stemmer på nr.6

Anonym sagde ...

Jeg stemmer på nr 6. Josephine

Anonym sagde ...

Jeg stemmer på nr 6.
Søster

Anonym sagde ...

K.Nielsen.Næstved stemmer på nr6

Anonym sagde ...

Jeg stemmer på nr 6.Den er der lagt et fint lille projeckt i.
Hilsen Freya

Anonym sagde ...

VI stemmer på nr 6.
Sandra og hendes lillesøster Julie

Anonym sagde ...

Jeg stemmer på strømpe nr. 6, da den er både velgennemtænkt og veludført.

Ulla Simbold

Anonym sagde ...

Jeg stemmer på strømpe nr. 6, da den er både velgennemtænkt og veludført.

Det mener jeg også Lilly

Anonym sagde ...

Hvis det er Jul og det er julefarver , så går min stemme til nr 6. Venlig hilsen Charlotte

Anonym sagde ...

Stemmer på nr 6. Hilsen Conny

Anonym sagde ...

Jeg stemmer på strømpe nr. 6,

Bente Knudsen

Anonym sagde ...

Jeg stemmer på strømpe nr. 6, er flot eller sød . God Jul Hilsen Sasha

Anonym sagde ...

Jeg stemmer på strømpe nr. 6,
Karen

Anonym sagde ...

Jeg stemmer på strømpe nr. 6, Her er noget der er sødt og syet med flere teknikker. Jule Hilsen Johnna

Anonym sagde ...

Jeg stemmer på strømpe nr. 6
Charlie

Anonym sagde ...

Jeg stemmer på strømpe nr. 6
Tak God Jul

Kirsten

Anonym sagde ...

A.M.Hansen.Slagelse.Jegstemmer på nr.6

Anonym sagde ...

H.F.Lund.Næstved. jeg stemmer på nr.6

Anonym sagde ...

H.S.Jespersen.Jeg stemmer på nr.6

Anonym sagde ...

M.B.Sørensen.Slagelse.Jeg stemmer på nr.6

Anonym sagde ...

M.P.Møller Sandved.Jeg stemmer på nr.6

Anonym sagde ...

S.L Petersen.Roskilde.nr.6 stemmer jeg på.

Anonym sagde ...

Sally thomas.Wales.I vote for number6

Anonym sagde ...

bodil Andersen.Hanstholm.stemmer på nr.6

Anonym sagde ...

Per Andersen.Hanstholm stemmer på nr.6

Anonym sagde ...

Stemmer gerne på nr 6 Fin lille julehilsen
Monika

Anonym sagde ...

Jeg stemmer på strømpe nr. 6
Peter

Anonym sagde ...

I want to vote for number 6.
Ffion form Wales

Anonym sagde ...

Der er ingen tvivl nr.6 vinder.

Gitte Hansen

Anonym sagde ...

Der er ingen tvivl nr.6 vinder.
Mathilde

Anonym sagde ...

Der er ingen tvivl nr.6 vinder.
Caroline

Anonym sagde ...

Der er ingen tvivl nr.6 vinder.
Henrik

Anonym sagde ...

Der er ingen tvivl nr.6 vinder.
Henriette

Anonym sagde ...

Der er ingen tvivl nr.6 vinder.
Karin Skov

Anonym sagde ...

Der er ingen tvivl nr.6 vinder.
Sanne

Anonym sagde ...

Jeg stemmer på strømpe nr. 6
Marlene

Anonym sagde ...

Jeg stemmer på strømpe nr. 6

Katrine

Anonym sagde ...

Jeg stemmer på strømpe nr. 6
Lotte

Anonym sagde ...

Jeg stemmer på strømpe nr. 6

Bettina

Anonym sagde ...

Rita Andersen.Hvidovre.Jegstemmer på nr.6

Anonym sagde ...

Per Lorensen.Upsala.Jeg stemmer på nr.6

Anonym sagde ...

J.Svenson.Svenborg.nr.6 er klart pænest.

Anonym sagde ...

J.Bredahl,Svendborg.Jeg stemmer på nr.6

Anonym sagde ...

Helge Jensen.Nørrebro stemmer på nr.6

Anonym sagde ...

Anna Andersen.Hanstholm.Jegstemmer på nr.6

Anonym sagde ...

j.Lorensen.Sorø.Nr.6 er den mest kreative.

Anonym sagde ...

G.Nielsen.Reigstrup.Helt sikkert nr.6

Anonym sagde ...

R.west.Dalmose.Jeg stemmer på nr.6

Anonym sagde ...

M.Larsen.Dalmose.Jeg stemmer på nr.6

Anonym sagde ...

P.J.Nielsen.Korsør.stemmer på nr.6

Anonym sagde ...

Stemmen min går til nr 6
Anika

Anonym sagde ...

Stemmer på nr 6.. Solvej God JUL

Anonym sagde ...

D.Hansen.Dalmose.nr.6 er bedst

Anonym sagde ...

nu må jeg sige nr 6 skal vinde.. Marianne

Anonym sagde ...

nr 6 JA den er god

Anonym sagde ...

M.Hansen.Dalmose.Jeg stemmer på nr.6

Anonym sagde ...

Jeg vil støtte nr 6 TAk
Vh Annemarie

Anonym sagde ...

Fint med ne 6 Får min stemme
Phillip

Anonym sagde ...

B.B.Petersen.Næstved.Jeg stemmer på nr.6

Anonym sagde ...

Stemmer på nr 6 selv om jeg er en lille dreng Hilsen Peter

Anonym sagde ...

Stemme ja på nr 6 siger jeg Mona Mikkelsen

Anonym sagde ...

A.Petersen.Bursø.Nr.6 ermeget iderig.

Anonym sagde ...

Stemme ja på nr 6 Sandra

Anonym sagde ...

E.Henriksen.Valby.Nummer 6 er fantastisk fundet på.

«Ældste ‹Ældre   1 – 200 af 236   Nyere› Nyeste»